Copywriter Jihlava
Blogy, texty na web, PR články, texty na sociální sítě nebo newslettery nejen pro Jihlavu
Martin Schwarz, těší mě. Jsem copywriter, který píše pro firmy z oblasti IT, technologií nebo financí, ale i pro sportovní projekty. Pomocí kvalitních textů klientům přihrávám nové zákazníky a pracuji pro ně také na a obsahových strategiích.
- Dlouhodobá spoluprace s klienty z Jihlavy i celé ČR
- 13 let zkušeností
- Copywriting se zaměřením na SEO
- Setkat se můžeme v Jihlavě, nebo kdykoliv online
Když se nechceš trápit s blogy, PR články, e-maily a dalšími texty.
Když chceš web, který prodává a dá ti náskok před konkurencí.
Když na sítě nemáš čas, nebo tě nebaví je dělat metodou pokus-omyl.
Když potřebuješ obsah, který ti ušetří velké peníze za reklamu.
Když jsi copywriter, už nějakou dobu přešlapuješ na místě a nevíš, jak dál.
Napíšu pro tebe například…
- Blog
- Texty na web
- Newsletter
- Tiskovou zprávu
- PR článek
- Příspěvek na sociální sítě
- E-book
- Slogan
Ať už potřebuješ copywriting v Jihlavě, nebo jinde, napiš mi, na čem chceš zapracovat. Zašlu ti nezávazné nacenění.
Klienti nejen z Jihlavy, kteří už se mnou zaskórovali
Blog pro Bauer
Jak vybrat hokejku dítěti? Na to jsem se zaměřil v blogu pro Bauer, velkou značku prodávající hokejové i jiné sportovní vybavení.
Web pro For3Dtisk
I malé změny dělají velké divy. S klientem For3Dtisk jsme se o tom přesvědčili při textování webu, který nabízí služby z oblasti 3D tisku.
Poradna pro Moolbike
Obsah s radostí tvořím i pro Moolbike, prodejce cyklistického vybavení. V tomto případě jde o příspěvek do sekce Poradna na webu.
Tiskovka pro blinkee.city
Sdílená mobilita je mé oblíbené téma. Když se naskytla šance tvořit tiskové zprávy pro PR aktivity blinkee.city, nešlo odmítnout.
Jak mě hodnotí (ne)Jihlaváci
Jak naše spolupráce proběhne
1. Poznáme se
Potkat se můžeme osobně v Jihlavě, ale klidně i online přes video. Ty mi osvětlíš svou představu, já navrhnu řešení. Plácneme si a spolupráce startuje!
3. Začnu na textech pracovat
Vezmu do ruky pero (tedy klávesnici) a rozjede krasojízdu. Neboj, celou dobu budeme v kontaktu, ať mohu splnit vše, co ti na očích uvidím.
2. Nachytřím se
Potřebuji o tvém produktu vědět každý detail. Proč? Protože za kvalitními texty stojí důkladná příprava. Řekni mi svůj příběh a naservíruji ho čtenáři na zlatém podnose.
4. Raduješ se z výsledku
Sladké finále. Společně doladíme detaily a pošleme obsah do světa. Hip, hip, hurá! Pak už jen čekáš, až se na tvůj web nebo sociální sítě pohrnou zákazníci z Jihlavy i dalších měst.