Hledáš copywritera?
Tím pádem jsi tu správně! Píšu Blogy, PR články, tiskové zprávy, newslettery i texty na sociální sítě. Řeším také SEO
Martin Schwarz, těší mě. Jsem copywriter, který píše články pro firmy, které hledají copywritera. Dělám maximum, aby se texty líbily nejen čtenářům, ale také vyhledávačům, proto kladu důraz na SEO. Díky tomu klientům přihrávám nové zákazníky.
- Texty pro klienty z ČR, kteří hledají copywritera
- 13 let zkušeností
Hledáš-li copywritera, zpracuji pro tebe například:
- Blogový článek
- Texty na webové stránky
- Newsletter
- Tiskovou zprávu
- PR článek
- Příspěvky na sociální sítě
- E-book
- Slogan
Klienti, kteří už mě našli
Blog pro Bauer
Jak vybrat hokejku dítěti? Na to jsem se zaměřil v blogu pro Bauer, velkou značku prodávající hokejové i jiné sportovní vybavení.
PR článek – průmysl
tisku. Společnost Ardon nabízí mimo jiné ochranné pomůcky na práce všeho druhu. Byla radost pro ni připravit PR článek určený k propagaci v médiích.
Organizace živých i online konferencí a dalších akcí je umění. Pro klienty AV MEDIA EVENTS o tom píšu pravidelné newslettery.
Tiskovka pro blinkee.city
Sdílená mobilita je mé oblíbené téma. Když se naskytla šance tvořit tiskové zprávy pro PR aktivity blinkee.city, nešlo odmítnout.
Hledali a našli. Co o mně říkají?
Jak spolupráce proběhne
1. Poznáme se
Potkat se můžeme osobně, ale klidně i online přes video. Ty mi osvětlíš svou představu, já navrhnu řešení. Plácneme si a spolupráce startuje!
3. Začnu na copywritingu pracovat
Vezmu do ruky pero (tedy klávesnici) a rozjede krasojízdu. Neboj, celou dobu budeme v kontaktu, ať mohu splnit vše, co ti na očích uvidím.
2. Nachytřím se
Potřebuji o tvém produktu vědět každý detail. Proč? Protože za kvalitními texty stojí důkladná příprava. Řekni mi svůj příběh a naservíruji ho čtenáři na zlatém podnose.
4. Raduješ se z parádního copywriterského výsledku
Sladké finále. Společně doladíme detaily a pošleme obsah do světa. Hip, hip, hurá! Pak už jen čekáš, až se na tvůj web nebo sociální sítě pohrnou zákazníci.
Hledání copywritera – časté dotazy
Záleží na tom, kolik máš na psaní článků a dalších textů času. Pokud s ním nechceš mít žádné starosti, je lepší nechat copywriting na profíkovi.
Copywrighter je špatné označení pro copywritera. A kdo je copywriter? Člověk, který píše reklamní texty, ale také texty na blog, sociální sítě nebo na webové stránky.
Ne, copywritingu se věnuji na plný úvazek. Působím na volné noze a píšu především pro zákazníky z oblasti technologií, sportů nebo start-upů. Specializuji se také na e-shopy.
Plat copywritera je různorodý a záleží na tom, jestli copywriter pracuje jako zaměstnanec, na volné noze nebo zda se psaní věnuje pouze ve volném čase. Velkou roli hrají také copywriterské zkušenosti.
Pokud si chceš psát texty sám a zároveň se copywritingem živit, můžeš nabídky hledat na pracovních portálech, na Facebooku nebo na webech, které se specializují na nabízení copywriterských pozic.