Přeskočit na obsah

Hledáš copywritera?

Tím pádem jsi tu správně! Píšu Blogy, PR články, tiskové zprávy, newslettery i texty na sociální sítě. Řeším také SEO 

Martin Schwarz, těší mě. Jsem copywriterkterý píše články pro firmy, které hledají copywritera. Dělám maximum, aby se texty líbily nejen čtenářům, ale také vyhledávačům, proto kladu důraz na SEO. Díky tomu klientům přihrávám nové zákazníky.

 

  • Texty pro klienty z ČR, kteří hledají copywritera
  • 12 let zkušeností
  • Blogy, PR články nebo tiskové zprávy se zaměřením na SEO
  • Setkat se můžeme v BrněOlomouciPrazeOstravě, ale i online
copywriter brno

 

Hledáš-li copywritera, zpracuji pro tebe například:

  • Blogový článek
  • Texty na webové stránky
  • Newsletter
  • Tiskovou zprávu
  • PR článek
  • Příspěvek na sociální sítě
  • E-book
  • Slogan

 

Klienti, kteří už mě našli

Blog pro Bauer

Jak vybrat hokejku dítěti? Na to jsem se zaměřil v blogu pro Bauer, velkou značku prodávající hokejové i jiné sportovní vybavení.

 PR článek – průmysl

 tisku.  Společnost Ardon nabízí mimo jiné ochranné pomůcky na práce všeho druhu. Byla radost pro ni připravit PR článek určený k propagaci v médiích.

Newsletter – pořádání eventů

Organizace živých i online konferencí a dalších akcí je umění. Pro klienty AV MEDIA EVENTS o tom píšu pravidelné newslettery. 

Tiskovka pro blinkee.city

Sdílená mobilita je mé oblíbené téma. Když se naskytla šance tvořit tiskové zprávy pro PR aktivity blinkee.city, nešlo odmítnout.

Hledali a našli. Co o mně říkají?

„Když mi od Martina přišly první texty, má reakce byla: „Tak to je pecka!“. Potěšil mě jeho pečlivý přístup k práci a to, že ji odevzdává v termínu, často ještě dlouho před ním. Už u textování našeho webu šlo poznat, že svému oboru skvěle rozumí.“
Ondřej Hubáček
For3Dtisk
„Martin mě zaujal hned svou zkušební prací pro naši agenturu Effectix, v níž prokázal širokou orientaci v hokejové tematice. Text navíc zabalil do líbivého, ale zároveň inteligentního stylu. Je to nejen skvělý textař, ale také pozitivní a ochotný člověk.“
Roman Čelechovský
Effectix.com
„Za agenturu Profisportovní mohu spolupráci s Martinem vřele doporučit, popravdě předčila očekávání. Při textování webu i psaní článků a hráčských profilů odvedl profesionální práci a líbilo se nám, že celou dobu výborně komunikoval.“
Petr Fukan
Profisportovní s.r.o.
„Martin se výborně zhostil témat s online marketingem pro můj web a naplnil předpoklady spolupráce. Je kreativní a flexibilní psavec, který se umí vžít do role cílové skupiny, což je u marketingových textů potřeba více než jinde. Spokojenost!“
Martin Pšenica
OnlineMarketak.cz

Jak spolupráce proběhne

1. Poznáme se 

Potkat se můžeme osobně, ale klidně i online přes video. Ty mi osvětlíš svou představu, já navrhnu řešení. Plácneme si a spolupráce startuje!

3. Začnu na copywritingu pracovat

Vezmu do ruky pero (tedy klávesnici) a rozjede krasojízdu. Neboj, celou dobu budeme v kontaktu, ať mohu splnit vše, co ti na očích uvidím.  

2. Nachytřím se

Potřebuji o tvém produktu vědět každý detail. Proč? Protože za kvalitními texty stojí důkladná příprava. Řekni mi svůj příběh a naservíruji ho čtenáři na zlatém podnose.

 4. Raduješ se z parádního copywriterského výsledku

Sladké finále. Společně doladíme detaily a pošleme obsah do světa. Hip, hip, hurá! Pak už jen čekáš, až se na tvůj web nebo sociální sítě pohrnou zákazníci.

 

Hledání copywritera – časté dotazy

Záleží na tom, kolik máš na psaní článků a dalších textů času. Pokud s ním nechceš mít žádné starosti, je lepší nechat copywriting na profíkovi.

Copywrighter je špatné označení pro copywritera. A kdo je copywriter? Člověk, který píše reklamní texty, ale také texty na blog, sociální sítě nebo na webové stránky.

Ne, copywritingu se věnuji na plný úvazek. Působím na volné noze a píšu především pro zákazníky z oblasti technologií, sportů nebo start-upů. Specializuji se také na e-shopy.

Plat copywritera je různorodý a záleží na tom, jestli copywriter pracuje jako zaměstnanec, na volné noze nebo zda se psaní věnuje pouze ve volném čase. Velkou roli hrají také copywriterské zkušenosti.

Pokud si chceš psát texty sám a zároveň se copywritingem živit, můžeš nabídky hledat na pracovních portálech, na Facebooku nebo na webech, které se specializují na nabízení copywriterských pozic.