Správa sociálních sítí pro firmy
Tak jako 17 dalším firmám, i tobě pomohu oslovit zákazníky na Facebooku, Instagramu nebo LinkedInu
Vymýšlení témat, plánování obsahu, tvorba textů a grafiky k příspěvkům… to vše při správě firemních sociálních sítí zabere hromadu času. Když navíc nezaujmeš cílovku, může se stát, že desítky hodiny tvé práce skončí v koši.
Rád tě starostí se sítěmi zbavím a vyřeším je za tebe od A do Z.

Výběr sítí a plánování obsahu
Dělat sociální sítě metodou pokus-omyl je vyhazování peněz z okna. Na začátku si vezmu pod lupu cílovou skupinu (skupiny) tvé firmy. Díky tomu zjistím, na kterých sítích dává smysl publikovat a na kterých nikoli. Když budeš chtít, připravím následně podrobný plán témat a příspěvků. Obsah pro sítě plánuji na 2-3 měsíce dopředu.
Tvorba příspěvků (texty i grafika)
Vyřeším za tebe také kompletní tvorbu příspěvků – texty a grafiku ve všech potřebných formátech. Texty na Facebook, Instagram, LinkedIn a další sítě obstarávám já, vizuální stránku zajišťuje zkušený grafik, se kterým dlouhodobě spolupracuji. Zhruba po 3 měsících provádím vyhodnocení publikovaného obsahu.
Komunikace s publikem v komentářích
Nemáš čas odpovídat na dotazy a další komentáře pod příspěvky na všech sociálních sítích? Rád tě této starosti zbavím. Na začátku si samozřejmě nastavíme mantinely, abych věděl, který typ komentářů mohu odbavit já a na které budeš chtít odpovídat ty, případně tvoji zaměstnanci a kolegové z firmy.
Správa reklamních kampaní
Aby měly příspěvky na sítích větší dosah (to platí hlavně pro Facebook a Instagram), můžeš je podpořit reklamní kampaní. Pokud se správou reklam na sítích nemáš zkušenosti, nech to na mně. Spolupracuji se specialisty na reklamy pro sociální sítě, kteří pro tebe zajistí nastavení, spuštění i vyhodnocení kampaní.



Kdo už se mnou na sítích zazářil
Jak spolupráce proběhne
1. Krátká online schůzka
Na začátku si dáme krátký videohovor, kde zjistím co nejvíc podrobností o tvém podnikání. Proberu s tebou, s čím přesně na sociálních sítích potřebuješ pomoci, dohodneme si podmínky i proces spolupráce a také nastavíme cíle a očekávání.
2. Pustím se do práce
Po odsouhlasení ceny a rozsahu spolupráce se rovnou pustím do správy sítí – dle domluvy buď nastavím strategii a připravím plán na 2-3 měsíce dopředu, nebo – pokud už máš plán nachystaný – rovnou začnu tvořit a případně publikovat příspěvky. Pokud to bude potřeba, zajistím pro tebe přípravu grafiky nebo nastavení reklamních kampaní.
3. Pravidelné vyhodnocování
Aby ti sítě přinášely ovoce a dosahoval jsi na nich stanovených cílů, je potřeba se jednou za čas ohlédnout, kterému obsahu se daří více a kterému méně. Vyhodnocení provádím pravidelně každé 3 měsíce.
Sítě ti můžu spravovat už za
3 490 Kč měsíčně
Stačí kliknout na tlačítko níže a ušiju ti cenový balíček na míru. Zašlu ti nezávaznou nabídku, na základě které se rozhodneš, jestli spolupráci rozjedeme.
Konečná částka se odvíjí od toho, zda potřebuješ pomoci jen s texty příspěvků, nebo i s chystáním publikačního plánu, tvorbou grafiky nebo nastavením reklamních kampaní.

Pošli mi nezávazný dotaz

Napiš mi přes formulář níže, s čím potřebuješ pomoci. Rád se dozvím každý detail. Obratem ti zašlu návrh řešení, a když budeš chtít, tak i nacenění prací.
Odesláním formuláře se k ničemu nezavazuješ. Jde o předběžnou domluvu, která je zdarma.
Odpovědi na časté otázky ke správě sociálních sítí
Sociálně sítě ti mohu spravovat už za 3 490 Kč měsíčně. Přesné nacenění ti zašlu poté, co mi upřesníš svou představu – jestli chceš jen chystat texty k příspěvkům, zda potřebuješ nastavit strategii sítí a publikační plán, případně i nachystat grafiku a spustit reklamní kampaně.
Ano, pokud nemáš na publikování obsahu čas či kapacity, rád se o to postarám.
Doposud jsem s tvorbou obsahu na sítě pomáhal 17 firmám. Několik let také pravidelně publikuji na svém LinkedIn profilu, který mi přivádí více než třetinu zákazníků.
Především co nejvíc informací o tvé cílové skupině a obecně o tvém podnikání. V průběhu tvorby obsahu si od tebe někdy vyžádám podrobnější podklady (např. pokud je potřeba dodat fotografie z firemní akce a podobně).
Specializuji se na tvorbu strategie pro sítě, návrh témat, tvorbu publikačního plánu i psaní textů k příspěvkům. Grafiku a reklamní kampaně nechávám na specialistech, se kterými dlouhodobě spolupracuji.