Přeskočit na obsah

PR služby

Jaké by asi bylo vydat PR článek, který si opravdu někdo přečte? 

Nadchnout média pro svá témata a oslovit veřejnost tiskovými zprávami nebo PR články bývá fuška. Je třeba znát mediální prostředí i správné postupy. 

S radostí ti ušetřím desítky hodin práce, které bys přípravou PR materiálů strávil. Ale co hlavně: přestaneš vyhazovat tisíce ročně za nezajímavý a špatně cílený PR obsah.

 

3

Co ti připravím

Tiskové zprávy a PR články, které tvé značce neudělají z ostudy kabát, ale skvělé jméno. Zároveň navrhnu témata a vytvořím medialist s kontakty na média píšící o tvém odvětví. Proč? Protože nemá smysl střílet do tmy a usilovat o pozornost médií, která zajímají jiné obory. PR není o kreativitě, ale o tom, aby výstupy zaujaly novináře i čtenáře. A ne, nemusíš vyhazovat desítky tisíc měsíčně.

Vím, jak na ně

Díky 9 letům práce pro online i tištěná média vím, jak novináři fungují a o čem chtějí psát. Naservírujeme jim tvé PR texty tak, že s nimi nebudou mít žádnou práci a rádi je zveřejní i zadarmo. Abychom neposílali jen samotné tiskovky, pomohu ti i s přípravou doplňkových materiálů a dám ti užitečné rady, jak s médii komunikovat. Zkrátka konečně uděláš na novináře dojem. 

PR strategie

Dělat PR nahodile nemá smysl. Chce to plán! Pokud s public relations teprve startuješ a nevíš, jak postupovat, dám pro tvou značku dohromady ucelenou PR strategii. Výsledkem bude podrobný dokument s popisem PR strategie, tabulka s medialistem a konkrétní návod, jak směrem k médiím i veřejnosti komunikovat. 

Jaké to přináší výsledky

O blinke.city pravidelně píší největší česká online média.

Dostat se do velkých médií bez placení za zveřejnění PR článku není legrace. S blinkee.city, které v Praze provozuje byznys sdílené mobility,  se nám to ale pravidelně daří. Tiskovky, které jsem pro blinkee připravil, vydalo například Euro nebo E15

Kombinace zajímavého tématu, propracované tiskové zprávy a správné formy komunikace s médii přináší ovoce. 

 

 

Jsi tady správně, pokud…

  • Potřebuješ profi tiskovou zprávu nebo PR článek
  • Rád by ses dostal do povědomí veřejnosti bez velkých výdajů
  • Chceš, aby tvůj PR text konečně někde vyšel i zadarmo
  • Nevíš, jak začít s PR pro svou značku
  • Nechceš dělat PR metodou pokus-omyl


2

Mrkni i na další kousky z mého PR portfolia

PR článek – Ardon

Tisková zpráva – blinkee.city

Tisková zpráva – TORLIN

PR rozhovor – Svět průmyslu 

Na co se k PR službám často ptáte

Pokud máš nachystané téma tiskové zprávy/PR článku a podklady, trvá vytvoření textu průměrně 2-3 hodiny. V případě, že potřebuješ pomoci s vymýšlením tématu a s rešerší, je počítat s časem navíc. 

U jednorázové spolupráce nebo v případě přípravy PR textu jednou za čas naceňuji práci sazbou 1 200 Kč/hodina. U dlouhodobých projektů je možné se domluvit na měsíčním paušálu.  

Ano, rád ti pomohu i s vylepšením a korekturou již napsané tiskové zprávy nebo PR článku. Zároveň ti řeknu, proč jsem které změny navrhl a v čem jsou pro výsledný PR text přínosné.

Ano. Jestli chceš pro svou značku tvořit skvělé PR texty, provedu tě praktickým školením. Může proběhnout jak osobně, tak online přes videohovor. Pro více informací k PR školení mě prosím kontaktuj přes formulář

Medialist je tabulka s kontakty na média, kterým chceš pravidelně zasílat tiskové zprávy nebo jiné PR texty. Pomůže ti udržovat všechny relevantní kontakty na jednom místě a mít přehled o tom, který novinář už o tvé značce napsal. Pro své klienty chystám medialist tak, aby v něm byly kontakty pouze na média, která se o jejich odvětví zajímají. Je tak velká šance, že zaslaný PR text zveřejní.