Přeskočit na obsah

Technický copywriter

Specializuji se na psaní blogů, textů na web, PR článků, příspěvků na sociální sítě i newsletterů pro technologické firmy  z oblasti IT nebo průmyslu.

Martin Schwarz, těší mě. Jsem copywriterkterý píše pro společnosti z oblasti technologií (tzn. technický a technologický copywriting), ale i pro malé startupy. Pomocí kvalitních textů klientům přihrávám nové zákazníky a pracuji pro ně také na PR a obsahových strategiích.

  • Dlouhodobá spolupráce s IT a průmyslovými firmami
  • 13 let zkušeností
  • Technický copywriting se zaměřením na SEO
copywriter brno

Když se nechceš trápit s blogy, PR články, e-maily a dalšími texty. 

Když chceš web, který prodává  a dá ti náskok před konkurencí. 

Když bys rád získával zákazníky přes LinkedIn, ale nemáš na to čas.

Když potřebuješ obsah, který ti ušetří velké peníze za reklamu.

Když jsi copywriter, už nějakou dobu přešlapuješ na místě a nevíš, jak dál.

 

Napíšu pro tebe například…

  • Technicky zaměřený blog
  • Texty na web (informační technologie, průmysl, startupy)
  • Newsletter
  • Tiskovou zprávu určenou pro média věnující se technologiím
  • Technologický PR článek
  • Příspěvky na sociální sítě
  • E-book věnovaný technickému tématu

 

2

Klienti z oblasti techologií, kteří už se mnou zaskórovali

Web – internetová televize

Kuki je jednou z nejoblíbenějších internetových televizí v Česku i na Slovensku, má už před 50 tisíc předplatitelů. Textoval jsem pro ni webové stránky.    

Web pro For3Dtisk

I malé změny dělají velké divy. S klientem For3Dtisk jsme se o tom přesvědčili při textování webu, který nabízí služby z oblasti 3D tisku.  

 PR článek – průmysl

Společnost Ardon nabízí mimo jiné ochranné pomůcky na práce všeho druhu. Byla radost pro ni připravit PR článek určený k propagaci v médiích.

Leták – podpisová aplikace

Pro podpisovou aplikaci Podpisovna textuji i tištěné materiály. V tomto případě se jednalo o leták na konferenci Reshoper (rok 2022).

Čeho se mnou technologické firmy dosáhly

copywriting brno

Úspěch na Googlu aneb technický copywriting pro netbox

Přední pozice na Googlu s blogovými články firmy podnikající v informačních technologiích.

Brněnské společnosti netbox dlouhodobě chystám texty pro blog i na web. Například článek „Jak funguje optický kabel“ se během několika týdnů podařilo v Googlu dostat na první dvě pozice, a to na často hledané klíčové slovo „optický kabel“. 

Díky blogům navíc návštěvníci webu získávají užitečné informace o tom, jak funguje optické připojení nebo zařízení jako router a switch. V textech pro netbox se věnuji také internetové bezpečnosti.

 

Co o mně říkají techničtí i další specialisté

„S Martinem už spolupracuji několik let, dělá pro mé klienty texty na web i další copywriting. Nejvíc si vážím jeho samostatnosti a pečlivého dodržování termínů. Stačí mu říct představu a sám si vše připraví, dohledá a vždy navrhne nejlepší možné řešení.“
Jakub Kolařík
Grafik na volné noze
„S Martinem jsme spolupracovali na textování webu intelsol.cz a nastavování nového tónu komunikace. Vše probíhalo nad míru hladce. Zkušeností s copywritery mám řadu a spolupráce s Martinem je rozhodně nejlepší, se kterou jsem se setkala.“
Veronika Tomečková
Intelsol s.r.o.
„Martin mě zaujal hned svou zkušební prací pro naši agenturu Effectix, v níž prokázal širokou orientaci v hokejové tematice. Text navíc zabalil do líbivého, ale zároveň inteligentního stylu. Je to nejen skvělý textař, ale také pozitivní a ochotný člověk.“
Roman Čelechovský
Effectix.com
„Když mi od Martina přišly první texty, má reakce byla: „Tak to je pecka!“. Potěšil mě jeho pečlivý přístup k práci a to, že ji odevzdává v termínu, často ještě dlouho před ním. Už u textování našeho webu šlo poznat, že svému oboru skvěle rozumí.“
Ondřej Hubáček
For3Dtisk
„Martina znám už od doby, kdy studoval na střední průmyslové škole. Je pečlivý a svědomitý, pro naši společnost eSports.cz napsal spoustu kvalitních textů, napsal velmi poutavou knihu o cestě do Spojených států a je to i velmi přátelský a příjemný člověk.“
David Schlegel
eSports.cz, s.r.o.
„S panem Schwarzem jsme spolupracovali na projektech pro významné klienty, například Lomax nebo Notino. Oceňuji především bleskovou komunikaci a kvalitu výstupu. Jeho texty vždy perfektně vystihnou náladu videa. Doporučuji.“
Jiří Ozdobinski
MadMenMedia
„Za agenturu Profisportovní mohu spolupráci s Martinem vřele doporučit, popravdě předčila očekávání. Při textování webu i psaní článků a hráčských profilů odvedl profesionální práci a líbilo se nám, že celou dobu výborně komunikoval.“
Petr Fukan
Profisportovní s.r.o.
„Martin se výborně zhostil témat s online marketingem pro můj web a naplnil předpoklady spolupráce. Je kreativní a flexibilní psavec, který se umí vžít do role cílové skupiny, což je u marketingových textů potřeba více než jinde. Spokojenost!“
Martin Pšenica
OnlineMarketak.cz

Jak naše spolupráce na technických textech proběhne

1. Poznáme se 

Potkat se můžeme osobně, ale klidně i online přes video. Ty mi osvětlíš svou představu, já navrhnu řešení. Plácneme si a spolupráce startuje!

3. Začnu na textech pracovat

Vezmu do ruky pero (tedy klávesnici) a rozjede krasojízdu. Neboj, celou dobu budeme v kontaktu, ať mohu splnit vše, co ti na očích uvidím.  

2. Nachytřím se

Potřebuji o tvém produktu vědět každý detail. Proč? Protože za kvalitními texty stojí důkladná příprava. Řekni mi svůj příběh a naservíruji ho čtenáři na zlatém podnose.

 4. Raduješ se z výsledku

Sladké finále. Společně doladíme detaily a pošleme obsah do světa. Hip, hip, hurá! Pak už jen čekáš, až se na tvůj web nebo sociální sítě pohrnou zákazníci.

 

Časté dotazy k technickému copywritingu

Copywriting (blogy, texty na web, příspěvky na sociální sítě, tiskové zprávy nebo PR články) účtuji podle hodinové sazby 1 200 Kč/hodina. Když budeš chtít, zakázku ti předem nacením.

Pokud bys rád využil mé služby, napiš mi přes kontaktní formulář, nebo se mi rovnou ozvi na e-mail info@psavaruka.cz. Rád ti zodpovím jakékoliv dotazy. 

Abys zlepšil své texty napříč komunikací a aby ti tyto texty pomohly získat víc zákazníků. Pokud se spolu zaměříme na SEO, přivedeš k sobě na web spoustu neplacených návštěv z vyhledávačů. Navíc se na technické a technologické psaní specializuji řadu let.

Psaní se věnuji od roku 2010, textům o technice a technologiích pak od roku 2017.