Copywriter Olomouc
Blogy, texty na web, PR články, texty na sociální sítě nebo newslettery nejen pro Olomouc
Martin Schwarz, těší mě. Jsem copywriter, který píše pro firmy z oblasti IT, technologií nebo financí, ale i pro sportovní projekty. Pomocí kvalitních textů klientům přihrávám nové zákazníky a pracuji pro ně také na a obsahových strategiích.
- Dlouhodobá spoluprace s klienty z Olomouce i celé ČR
- 13 let zkušeností
- Copywriting se zaměřením na SEO
- Setkat se můžeme v Olomouci, nebo kdykoliv online
Když se nechceš trápit s blogy, PR články, e-maily a dalšími texty.
Když chceš web, který prodává a dá ti náskok před konkurencí.
Když na sítě nemáš čas, nebo tě nebaví je dělat metodou pokus-omyl.
Když potřebuješ obsah, který ti ušetří velké peníze za reklamu.
Když jsi copywriter, už nějakou dobu přešlapuješ na místě a nevíš, jak dál.
Napíšu pro tebe například…
- Blog
- Texty na web
- Newsletter
- Tiskovou zprávu
- PR článek
- Příspěvky na sociální sítě
- E-book
- Slogan
Ať už potřebuješ copywriting v Olomouci, nebo jinde, napiš mi, na čem chceš zapracovat. Zašlu ti nezávazné nacenění.
Klienti nejen z Olomouce, kteří už se mnou zaskórovali
Landing page – žaluzie
V oblibě mám také tvorbu landing pages zaměřených jak na zlepšení SEO, tak na zvýšení míry konverze. Vytvářel jsem je třeba pro Žaluzie Komfort.
Web – firma ezConvey
Firma plná technologií si zaslouží vymazlené texty na web. S lidmi z ezConvey jsem je ušil tak, aby byly jasné a srozumitelné.
Poradna pro Moolbike
Obsah s radostí tvořím i pro olomoucký Moolbike, prodejce cyklistického vybavení. V tomto případě jde o příspěvek do sekce Poradna na webu.
Popis – CBD oleje
Kvalitní popis produktu bývá základem úspěchu. Několik jsem jich vytvořil pro značku Cannavea, která prodává CBD oleje a další CBD produkty.
Jak mě hodnotí (ne)Olomoučáci
Jak naše spolupráce proběhne
1. Poznáme se
Potkat se můžeme osobně v Olomouci, ale klidně i online přes video. Ty mi osvětlíš svou představu, já navrhnu řešení. Plácneme si a spolupráce startuje!
3. Začnu na textech pracovat
Vezmu do ruky pero (tedy klávesnici) a rozjede krasojízdu. Neboj, celou dobu budeme v kontaktu, ať mohu splnit vše, co ti na očích uvidím.
2. Nachytřím se
Potřebuji o tvém produktu vědět každý detail. Proč? Protože za kvalitními texty stojí důkladná příprava. Řekni mi svůj příběh a naservíruji ho čtenáři na zlatém podnose.
4. Raduješ se z výsledku
Sladké finále. Společně doladíme detaily a pošleme obsah do světa. Hip, hip, hurá! Pak už jen čekáš, až se na tvůj web nebo sociální sítě pohrnou zákazníci z Olomouce i dalších měst.