Přeskočit na obsah

Copywriter Třinec

Blogy, texty na web, PR články, texty na sociální sítě nebo newslettery nejen pro Třinec

Martin Schwarz, těší mě. Jsem copywriterkterý píše pro firmy z oblasti technologií, ale i pro e-shopy nebo sportovní značky. Pomocí kvalitních textů klientům přihrávám nové zákazníky a pracuji pro ně také na PR a obsahových strategiích.

  • Dlouhodobá spoluprace s klienty z Třince i celé ČR 
  • Více než 12 let zkušeností
  • Copywriting se zaměřením na SEO
  • Setkat se můžeme v Třinci, nebo kdykoliv online
copywriter brno

Když se nechceš trápit s blogy, PR články, e-maily a dalšími texty. 

Když chceš web, který prodává  a dá ti náskok před konkurencí. 

Když potřebuješ při psaní popostrčit nebo chceš zpětnou vazbu k textům.

Když potřebuješ obsah, který ti ušetří velké peníze za reklamu.

Když chceš okamžitě zaujmout média, širokou veřejnost i zákazníky.  

 

Napíšu pro tebe například…

  • Blog
  • Texty na web
  • Newsletter
  • Tiskovou zprávu
  • PR článek
  • Příspěvek na sociální sítě
  •  E-book
  • Slogan

 

2

Klienti nejen z Třince, kteří už se mnou zaskórovali

Blog – výroba nábytku

Nábytek si můžete navrhnout sami a online. Jak taková konfigurace přes internet funguje? O tom jsem psal pro e-shop Sestavsinabytek.cz

Web pro For3Dtisk

I malé změny dělají velké divy. S klientem For3Dtisk jsme se o tom přesvědčili při textování webu, který nabízí služby z oblasti 3D tisku.  

Web – reklamní předměty

Firma Intelsol navrhuje i vyrábí reklamní a dárkové předměty. Při celkovém rebrandingu značky v roce 2022 jsem pro ni otextoval web.

PR služby pro blinkee.city

Nejsou z Třince, ale to vůbec nevadí! Když se naskytla šance tvořit tiskové zprávy pro PR blinkee.city, nešlo odmítnout.

Co o mně říkají

„S Martinem už spolupracuji řadu let, dělá pro mé klienty texty na web i další copywriting. Nejvíc si vážím jeho samostatnosti a pečlivého dodržování termínů. Stačí mu říct představu a sám si vše připraví, dohledá a vždy navrhne nejlepší možné řešení.“
Jakub Kolařík
Grafik na volné noze
„Pro náš e-shop Martin připravoval několik textů, ať už se jednalo o texty pro SEO, produktové popisy nebo blogy. Byl samostatný, velice proaktivní a hlavně dodržoval veškeré termíny. Spolupráci s ním určitě plánujeme i do budoucna a ostatním ji doporučuji.“
Marek Nový
e-shop Cannavea
„S Martinem jsme spolupracovali na textování webu intelsol.cz a nastavování nového tónu komunikace. Vše probíhalo nad míru hladce. Zkušeností s copywritery mám řadu a spolupráce s Martinem je rozhodně nejlepší, se kterou jsem se setkala.“
Veronika Tomečková
Intelsol s.r.o.
„Když mi od Martina přišly první texty, má reakce byla: „Tak to je pecka!“. Potěšil mě jeho pečlivý přístup k práci a to, že ji odevzdává v termínu, často ještě dlouho před ním. Už u textování našeho webu šlo poznat, že svému oboru dokonale skvěle rozumí.“
Ondřej Hubáček
For3Dtisk
„Martina znám už od doby, kdy studoval na střední průmyslové škole. Je pečlivý a svědomitý, pro naši společnost eSports.cz napsal spoustu kvalitních textů, napsal velmi poutavou knihu o cestě do Spojených států a je to i velmi přátelský a příjemný člověk.“
David Schlegel
eSports.cz, s.r.o.
„S panem Schwarzem jsme spolupracovali na projektech pro významné klienty, například Lomax nebo Notino. Oceňuji především bleskovou komunikaci a kvalitu výstupu. Jeho texty vždy perfektně vystihnou náladu videa. Doporučuji.“
Jiří Ozdobinski
MadMenMedia
„Martin mě zaujal hned svou zkušební prací pro naši agenturu Effectix, v níž prokázal širokou orientaci v hokejové tematice. Text navíc zabalil do líbivého, ale zároveň inteligentního stylu. Je to nejen skvělý textař, ale také pozitivní a ochotný člověk.“
Roman Čelechovský
Effectix.com
„Martin se výborně zhostil témat s online marketingem pro můj web a naplnil předpoklady spolupráce. Je kreativní a flexibilní psavec, který se umí vžít do role cílové skupiny, což je u marketingových textů potřeba více než jinde. Spokojenost!“
Martin Pšenica
OnlineMarketak.cz

Jak naše spolupráce proběhne

1. Poznáme se 

Potkat se můžeme osobně v Třinci, ale klidně i online přes video. Ty mi osvětlíš svou představu, já navrhnu řešení. Plácneme si a spolupráce startuje!

3. Začnu na textech pracovat

Vezmu do ruky pero (tedy klávesnici) a rozjede krasojízdu. Neboj, celou dobu budeme v kontaktu, ať mohu splnit vše, co ti na očích uvidím.  

2. Nachytřím se

Potřebuji o tvém produktu vědět každý detail. Proč? Protože za kvalitními texty stojí důkladná příprava. Řekni mi svůj příběh a naservíruji ho čtenáři na zlatém podnose.

 4. Raduješ se z výsledku

Sladké finále. Společně doladíme detaily a pošleme obsah do světa. Hip, hip, hurá! Pak už jen čekáš, až se na tvůj web nebo sociální sítě pohrnou zákazníci z Třince i dalších měst.