Přeskočit na obsah

Technický copywriter

Specializuji se na psaní blogů, textů na web, PR článků, příspěvků na sociální sítě i newsletterů pro technologické firmy  z oblasti IT nebo průmyslu.

Martin Schwarz, těší mě. Jsem copywriterkterý píše pro společnosti z oblasti technologií (tzn. technický a technologický copywriting), ale i pro malé startupy. Pomocí kvalitních textů klientům přihrávám nové zákazníky a pracuji pro ně také na PR a obsahových strategiích.

  • Dlouhodobá spolupráce s IT a průmyslovými firmami
  • 13 let zkušeností
  • Technický copywriting se zaměřením na SEO
copywriter brno

Když se nechceš trápit s blogy, PR články, e-maily a dalšími texty. 

Když chceš web, který prodává a dá ti náskok před konkurencí. 

Když na sítě nemáš čas, nebo tě nebaví je dělat metodou pokus-omyl.

Když potřebuješ obsah, který ti ušetří velké peníze za reklamu.

Když jsi copywriter, už nějakou dobu přešlapuješ na místě a nevíš, jak dál.

 

Napíšu pro tebe například…

  • Technicky zaměřený blog
  • Texty na web (informační technologie, průmysl, startupy)
  • Newsletter
  • Tiskovou zprávu určenou pro média věnující se technologiím
  • Technologický PR článek
  • Příspěvky na sociální sítě
  • E-book věnovaný technickému tématu

 

2

Klienti z oblasti techologií, kteří už se mnou zaskórovali

Web – internetová televize

Kuki je jednou z nejoblíbenějších internetových televizí v Česku i na Slovensku, má už před 50 tisíc předplatitelů. Textoval jsem pro ni webové stránky.    

Web pro For3Dtisk

I malé změny dělají velké divy. S klientem For3Dtisk jsme se o tom přesvědčili při textování webu, který nabízí služby z oblasti 3D tisku.  

 PR článek – průmysl

Společnost Ardon nabízí mimo jiné ochranné pomůcky na práce všeho druhu. Byla radost pro ni připravit PR článek určený k propagaci v médiích.

Leták – podpisová aplikace

Pro podpisovou aplikaci Podpisovna textuji i tištěné materiály. V tomto případě se jednalo o leták na konferenci Reshoper (rok 2022).

Čeho se mnou technologické firmy dosáhly

copywriting brno

Úspěch na Googlu aneb technický copywriting pro netbox

Přední pozice na Googlu s blogovými články firmy podnikající v informačních technologiích.

Brněnské společnosti netbox dlouhodobě chystám texty pro blog i na web. Například článek „Jak funguje optický kabel“ se během několika týdnů podařilo v Googlu dostat na první dvě pozice, a to na často hledané klíčové slovo „optický kabel“. 

Díky blogům navíc návštěvníci webu získávají užitečné informace o tom, jak funguje optické připojení nebo zařízení jako router a switch. V textech pro netbox se věnuji také internetové bezpečnosti.

 

Co o mně říkají techničtí i další specialisté

„S Martinem už spolupracuji několik let, dělá pro mé klienty texty na web i další copywriting. Nejvíc si vážím jeho samostatnosti a pečlivého dodržování termínů. Stačí mu říct představu a sám si vše připraví, dohledá a vždy navrhne nejlepší možné řešení.“
Jakub Kolařík
Grafik na volné noze
„S Martinem jsme spolupracovali na textování webu intelsol.cz a nastavování nového tónu komunikace. Vše probíhalo nad míru hladce. Zkušeností s copywritery mám řadu a spolupráce s Martinem je rozhodně nejlepší, se kterou jsem se setkala.“
Veronika Tomečková
Intelsol s.r.o.
„Martin mě zaujal hned svou zkušební prací pro naši agenturu Effectix, v níž prokázal širokou orientaci v hokejové tematice. Text navíc zabalil do líbivého, ale zároveň inteligentního stylu. Je to nejen skvělý textař, ale také pozitivní a ochotný člověk.“
Roman Čelechovský
Effectix.com
„Když mi od Martina přišly první texty, má reakce byla: „Tak to je pecka!“. Potěšil mě jeho pečlivý přístup k práci a to, že ji odevzdává v termínu, často ještě dlouho před ním. Už u textování našeho webu šlo poznat, že svému oboru skvěle rozumí.“
Ondřej Hubáček
For3Dtisk
„Martina znám už od doby, kdy studoval na střední průmyslové škole. Je pečlivý a svědomitý, pro naši společnost eSports.cz napsal spoustu kvalitních textů, napsal velmi poutavou knihu o cestě do Spojených států a je to i velmi přátelský a příjemný člověk.“
David Schlegel
eSports.cz, s.r.o.
„S panem Schwarzem jsme spolupracovali na projektech pro významné klienty, například Lomax nebo Notino. Oceňuji především bleskovou komunikaci a kvalitu výstupu. Jeho texty vždy perfektně vystihnou náladu videa. Doporučuji.“
Jiří Ozdobinski
MadMenMedia
„Za agenturu Profisportovní mohu spolupráci s Martinem vřele doporučit, popravdě předčila očekávání. Při textování webu i psaní článků a hráčských profilů odvedl profesionální práci a líbilo se nám, že celou dobu výborně komunikoval.“
Petr Fukan
Profisportovní s.r.o.
„Martin se výborně zhostil témat s online marketingem pro můj web a naplnil předpoklady spolupráce. Je kreativní a flexibilní psavec, který se umí vžít do role cílové skupiny, což je u marketingových textů potřeba více než jinde. Spokojenost!“
Martin Pšenica
OnlineMarketak.cz

Jak naše spolupráce na technických textech proběhne

1. Poznáme se 

Potkat se můžeme osobně, ale klidně i online přes video. Ty mi osvětlíš svou představu, já navrhnu řešení. Plácneme si a spolupráce startuje!

3. Začnu na textech pracovat

Vezmu do ruky pero (tedy klávesnici) a rozjede krasojízdu. Neboj, celou dobu budeme v kontaktu, ať mohu splnit vše, co ti na očích uvidím.  

2. Nachytřím se

Potřebuji o tvém produktu vědět každý detail. Proč? Protože za kvalitními texty stojí důkladná příprava. Řekni mi svůj příběh a naservíruji ho čtenáři na zlatém podnose.

 4. Raduješ se z výsledku

Sladké finále. Společně doladíme detaily a pošleme obsah do světa. Hip, hip, hurá! Pak už jen čekáš, až se na tvůj web nebo sociální sítě pohrnou zákazníci.

 

Časté dotazy k technickému copywritingu

Copywriting (blogy, texty na web, příspěvky na sociální sítě, tiskové zprávy nebo PR články) účtuji podle hodinové sazby 1 200 Kč/hodina. Když budeš chtít, zakázku ti předem nacením.

Pokud bys rád využil mé služby, napiš mi přes kontaktní formulář, nebo se mi rovnou ozvi na e-mail info@psavaruka.cz. Rád ti zodpovím jakékoliv dotazy. 

Abys zlepšil své texty napříč komunikací a aby ti tyto texty pomohly získat víc zákazníků. Pokud se spolu zaměříme na SEO, přivedeš k sobě na web spoustu neplacených návštěv z vyhledávačů. Navíc se na technické a technologické psaní specializuji řadu let.

Psaní se věnuji od roku 2010, textům o technice a technologiích pak od roku 2017.